Job 3 van 4


Report this listing

Solliciteren



Deskundige personeelszaken (B1-B3)


Functie

De dienst personeel en organisatie realiseert mee de strategische doelstellingen van de organisatie door met een efficiënte personeelsadministratie en een vooruitstrevend HR beleid de juiste mensen aan te werven, behouden en blijvend motiveren om kwaliteitsvolle dienstverlening aan te bieden.

Je staat in voor de uitvoering van een correcte personeelsadministratie met inbegrip van bijhouden personeelsdossiers, loonadministratie en administratieve ondersteuning bij de opzet van HR processen. Je bent en blijft op de hoogte van de geldende wetgeving en regelgeving en kan dit correct toepassen.

Takenpakket bestaande uit:

  • Instaan voor de opmaak en het opvolgen van persoonlijke dossiers van de personeelsleden.
  • De nodige gegevens verzamelen voor de uitbetaling van de lonen van de personeelsleden.
  • Verzorgen en up-to-date houden van het (digitaal) klassement en archief van de dienst.
  • Instaan voor een open interne communicatie naar de medewerkers, de dienstverantwoordelijke en de andere diensten en het bestuur.
  • Zich op de hoogte houden van de ontwikkelingen rondom de wetgeving en regelgeving van belang voor de dienst.

Jouw profiel

Vereiste diploma

  • Bachelordiploma of een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld.
  • Hoger secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld en 3 jaar functie gerelateerde ervaring.

  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)

Aanbod

Voor deze functie bieden wij

  • Brutosalaris tussen 2.971,46 € en 4.955,26 € (niveau B1-B3).
  • Maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag.
  • Ecocheques 2 x € 100 per jaar.
  • Woon-werkverkeer: fietsvergoeding en terugbetaling openbaar vervoer.
  • Fiscaalvriendelijk aankopen (elektrische) fiets.
  • Hospitalisatieverzekering en keuze aansluiting gezinsleden.
  • Minimum 30 vakantiedagen.
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid om te telewerken.
  • Lidmaatschap GSD-V met tal van sociale voordelen en kortingen.
  • Onmiddellijke aanwerving.

Solliciteren

Gemeentebestuur Oud-Heverlee
kandidatuur@oud-heverlee.be

Solliciteren